Adım Adım 1 Milyar!




Merhaba arkadaşlar bugün  WebTembelist Tam 900.000 Bin Tıklanma yani Yarım milyon tıklanma aldığı gün ..   Dün gece saat 20.30 Sıralarında Tam 900.010 Tıklanma aldığını gördük ve sizlere bunu paylaşmak istedik.


Site açılalı yaklaşık 1 sene oldu ancak uzun süre ilgilenediğimiz için bu başarıyı tekrar çabuk başardık. Çoğu site sahibi yakalamak ister ancak yakalayamaz .. Her neyse sizlere  ve bize destek olan arkadaşlarıma teşekkür ederim ve bana yardım eden arkadaşlarımı buradan belirtmek istedim  ;



-Emre Sandal
-Emre Gürcan
-Takas World Ve Web Tembelist Ailesi

Bu kişilere ve  gruplara koca bir teşekkür etmek istiyorum bugünlere geldiysek sizler sayesinde geldik, Umarım bu başarı ile devam ederiz Nice MİLYONLARA !


Web Tembelist CEO
Hüseyin CAN

Benzer Konular

1 yorum: